Αγαπητοί Συμπατριώτες και Φίλοι της Καρύταινας,
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας εύχεται σε όλα τα μέλη του Συλλόγου και γενικά στους φίλους και συμπατριώτες μας, η Νέα Χρονιά να χαρίζει σε όλους και όλες Υγεία, Πρόοδο, Ευτυχία και κάθε καλό.
Το Δ.Σ του Συλλόγου μας αποφάσισε φέτος η καθιερωμένη Κοπή της Πίτας του Συλλόγου μας να γίνει στην Αθήνα στο Ξενοδοχείο Park, επί της Λεωφόρου Αλεξάνδρας 10 στο Πεδίο του Άρεως, την Κυριακή 3/2/2019 και ώρα 18:00 -20:30 (επισυνάπτεται πρόσκληση).
Ελπίζουμε με αφορμή την κοπή της πίτας του Συλλόγου μας να μας δοθεί η ευκαιρία να ανταμώσουμε και να ανταλλάξουμε ευχές οι Καρυτινοί και οι φίλοι της Καρύταινας.
Με εκτίμηση το Δ.Σ του Συλλόγου

