ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
latest

728x90

468x60

Βελτίωση ενεργειακής απόδοσης στους δήμους της Περιφέρειας Πελοποννήσου (video/photos)


Ημερίδα για το Σύμφωνο των Δημάρχων και τα οφέλη του για τους πολίτες της Πελοποννήσου πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 2 Νοεμβρίου στο Κεντρικό Κτίριο της Περιφέρειας Πελοποννήσου  στην Πλ. Εθνάρχου Μακαρίου στην Τρίπολη. 

Το Σύμφωνο των Δημάρχων είναι η πιο σημαντική ευρωπαϊκή κίνηση στην οποία συμμετέχουν τοπικές και περιφερειακές αρχές, οι οποίες δεσμεύονται εθελοντικά να αυξήσουν την ενεργειακή απόδοση και τη χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις περιοχές τους. Με τη δέσμευσή τους, οι υπογράφοντες το Σύμφωνο σκοπεύουν να επιτύχουν και να υπερβούν το στόχο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μείωση των εκπομπών CO2 κατά 20% έως το 2020.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από  την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Σύμφωνο απολαμβάνει πλήρη θεσμική υποστήριξη από την Επιτροπή των Περιφερειών, η οποία υποστήριξε την πρωτοβουλία εξ αρχής, από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο όπου πραγματοποιήθηκαν οι δύο πρώτες τελετές υπογραφής και από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, η οποία βοηθά τις τοπικές αρχές να αξιοποιήσουν τις επενδυτικές προοπτικές τους.

Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης, ο οποίος μίλησε για την προσπάθεια αυτή που γίνεται καθώς διανύουμε μια κρίσιμη περίοδο και είναι αναγκαία η συλλογική προσπάθεια. Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τατούλης:"Πρέπει να ωριμάσουμε έργα τα οποία θα τύχουν της αξιολόγησης και της ένταξης στο νέο πρόγραμμα".

Ακόμα είπε ο  περιφερειάρχης, κ. Τατούλης ότι είναι άψογη η συνεργασία των δημάρχων της Περιφέρειας και έτσι μπορούν να υλοποιήσουν τα έργα γρηγορότερα. 

Επιπλέον κατά τη διάρκεια της ημερίδας έγιναν εισηγήσεις για τα περιβαλλοντικά, οικονομικά και κοινωνικά οφέλη της εξοικονόμησης ενέργειας με βάση την Πανευρωπαϊκή  Κίνηση «Σύμφωνο των Δημάρχων».





Δείτε το βίντεο που ακολουθεί:
« PREV
NEXT »