Σήμερα Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015 στις 10 το πρωί πραγματοποιήθηκε το δεύτερο μέρος της διημερίδας για την Ισότητα των Φύλων στο Αποστολοπούλειο Πνευματικό Κέντρο στην Τρίπολη .
Διοργανωτές αυτής της Ημερίδας είναι η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων&η Ένωση Εταιρειών REMACO A.E. Σύμβουλοι Επιχειρήσεων & Ανάπτυξης,BOLT- Λ.ΚΑΤΣΙΚΑΡΗΣ-Ι.ΠΑΡΧΑΡΙΔΗΣ Ο.Ε. & TEC Επιχειρηματικές Λύσεις A.E.
Στο πλαίσιο του έργου «Εξειδίκευση του Πρότυπου Συστήματος Ένταξης της Ισότητας των Φύλων (Σ.Ε.Ι.Φ.)σε Περιφέρειες και Δήμους της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου» και συγκεκριμένα στην εξειδίκευση του έργου για την ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ στην στην Αίθουσα ΙΑΤΡΟΥ του Αποστολοπούλειου Πνευματικού Κέντρου Δήμου Τρίπολης Εθνικής Αντίστασης & Παπαρρηγοπούλου, Τρίπολη.
Συγκεκριμένα μας μίλησε η κ. Κωνσταντίνα Ορφανίδου η οποία είναι αναπληρώτρια υπεύθυνη του έργου το οποίο έργο χρηματοδοτείται από την Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων,το υπουργείο Εσωτερικών και από το ΕΣΠΑ 2007-2013.Η ημερίδα όπως μας είπε έχει ένα χαρακτήρα λίγο πιο ανοιχτό που απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό έτσι ώστε κάποια θέματα και κάποιες δραστηριότητες που άπτωνται της θεματικής για την ισότητα των φύλων να γίνουν ευρύτερα γνωστά στην τοπική κοινωνία της Τρίπολης.
"Σκοπός είναι η ευαισθητοποίηση και η ενημέρωση για το θέμα αυτό".
Η σημερινή διημερίδα είχε ως εξής:
- Παρουσίαση έργου για το σχέδιο δράσης το οποίο έχει προταθεί για την Περιφέρεια Πελοποννήσου
- Συζήτηση για τον ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης,την προώθηση αυτής της ιδέας και των παρεμβάσεων που έχουν προταθεί
Στο δεύτερο κομμάτι της ημερίδας είχε πιο εξειδικευμένες παρουσιάσεις όπως:
- Παρουσίαση έργου σε σχέση με το Κέντρο Συμβουλευτικής
- Την βοήθεια που προσφέρουν οι κοινωνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας στην ευάλωτη αυτή ομάδα όταν έχει ανάγκη.
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας ξεκαθαρίστηκε ότι οι δράσεις που υλοποιούνται δεν αφορούν μόνο τις γυναίκες αλλά και τους άνδρες καθώς αποτελούν δράσεις για την ισότητα.
Δείτε βίντεο:







