Στον αρχαιολογικό χώρο του Ορχομενού, που άνοιξε και επίσημα με την εκδήλωση του Σαββάτου (06/06) με τίτλο "Στα μονοπάτια του Αρκαδικού Ορχομενού" βρέθηκε ο αντιπεριφερειάρχης κ. Ευάγγελος Γιαννακούρας.
Αναλυτικά ο Αντιπεριφερειάρχης ανέφερε:
"Δεν είναι μόνο το φυσικό περιβάλλον αλλά ο τόπος μας από αρχαιοτάτων χρόνων κατοικείτο από δημιουργικούς ανθρώπους, ανθρώπους που αγαπούσαν την πατρίδα τους και ήταν ευσεβείς.. Και βέβαια ο πολιτισμός που μας κληροδότησαν μοναδικός. Εμείς σήμερα οφείλουμε να τον αναδείξουμε με κάθε τρόπο και η Περιφέρεια είναι πάντα δίπλα σε κάθε τέτοια προσπάθεια. Όσον αφορά τον Ορχομενό θα δούμε και το θέμα της παράκαμψης των 100 μέτρων, ώστε να εξυπηρετούνται τα λεωφορεία και οι επισκέπτες να πλησιάζουν περισσότερο στον αρχαιολογικό χώρο. Συγχαρητήρια σε όλους για την δουλειά που έκαναν στον αρχαιολογικό χώρο και για την ωραία εκδήλωση που πραγματοποίησαν το Σάββατο το απόγευμα".
Δείτε το βίντεο ΕΔΩ.
Αναλυτικά ο Αντιπεριφερειάρχης ανέφερε:
"Δεν είναι μόνο το φυσικό περιβάλλον αλλά ο τόπος μας από αρχαιοτάτων χρόνων κατοικείτο από δημιουργικούς ανθρώπους, ανθρώπους που αγαπούσαν την πατρίδα τους και ήταν ευσεβείς.. Και βέβαια ο πολιτισμός που μας κληροδότησαν μοναδικός. Εμείς σήμερα οφείλουμε να τον αναδείξουμε με κάθε τρόπο και η Περιφέρεια είναι πάντα δίπλα σε κάθε τέτοια προσπάθεια. Όσον αφορά τον Ορχομενό θα δούμε και το θέμα της παράκαμψης των 100 μέτρων, ώστε να εξυπηρετούνται τα λεωφορεία και οι επισκέπτες να πλησιάζουν περισσότερο στον αρχαιολογικό χώρο. Συγχαρητήρια σε όλους για την δουλειά που έκαναν στον αρχαιολογικό χώρο και για την ωραία εκδήλωση που πραγματοποίησαν το Σάββατο το απόγευμα".
Δείτε το βίντεο ΕΔΩ.

