Η ανακοίνωση της ΔΕΥΑΤ αναφέρει:
Λόγω σοβαρής βλάβης στον κεντρικό αγωγό ύδρευσης του Συνδέσμου Μεθυδρίου από σήμερα 04/06/2015 έως την επισκευή της βλάβης , οι κάτοικοι των τοπικών κοινοτήτων της ΔΕ Λεβιδίου, ΔΕ Μαντινείας, ΔΕ Κορυθίου, ΔΕ Τεγέας και ΔΕ Τρίπολης παρακαλούνται να προσέχουν και να μην σπαταλούν το νερό άσκοπα.
Λόγω σοβαρής βλάβης στον κεντρικό αγωγό ύδρευσης του Συνδέσμου Μεθυδρίου από σήμερα 04/06/2015 έως την επισκευή της βλάβης , οι κάτοικοι των τοπικών κοινοτήτων της ΔΕ Λεβιδίου, ΔΕ Μαντινείας, ΔΕ Κορυθίου, ΔΕ Τεγέας και ΔΕ Τρίπολης παρακαλούνται να προσέχουν και να μην σπαταλούν το νερό άσκοπα.

